gettyimages-1284836641-1-


We are 
pioneers 
at 
heart


for the 
good 
of


generations 

Ons doel " Pioneers at heart for the good of generations“ (Pioniers in hart en nieren voor het welzijn van generaties) staat centraal in onze strategische agenda voor betekenisvolle groei. Het geeft vorm en richting aan onze transformatie. Nu maken we deze verandering zichtbaar en versterken we ons merk met een nieuwe en gedurfde positionering: bij Henkel leiden we de weg om het leven elke dag opnieuw uit te vinden en te verbeteren. Vandaag en voor de komende generaties. Via onze merken en technologieën, via onze teams over de hele wereld.

Het nieuwe Henkelmerk verenigt ons erfgoed en onze ambitie voor de toekomst: mensen betrekken om samen vorm te geven aan een betekenisvolle toekomst en duurzame vooruitgang stimuleren door voort te bouwen op onze sterke punten.


STEL JE VOOR DAT JE KLEINKINDEREN JE VRAGEN WAT WEGGOOIEN BETEKENT.

Mountain

Zo ver zijn we nog niet, maar we werken elke dag aan een wereld waarin alle verpakkingen recycleerbaar zijn of gemaakt om steeds opnieuw te worden gebruikt.

STEL JE VOOR DATDE CIRCULAIRE ECONOMIE GEWOON DE ECONOMIEIS.

Bridge

We zijn er nog niet, maar elke dag werken we aan een wereld waarin geen plastic in het milieu terechtkomt.

STEL JE VOOR DAT JE MORGEN TERUGKIJKTEN VANDAAG EEN VERSCHILHEBT GEMAAKT.

Laboratory

We zijn er nog niet, maar we werken elke dag aan een wereld waarin het klimaat niet langer in een crisis verkeert. Onze bijdrage: klimaatpositief worden tegen 2030.

STEL JE SCHONE KLEREN VOOR MET SLECHTS EEN PAAR DRUPPELS WATER.

Laundry

Zo ver zijn we nog niet, maar we werken elke dag aan een wereld waarin we de was doen met bijna geen water en energie.

STEL JE VOOR DAT JE HAARVERZORGING IS AANGEPAST AAN JE WARE ZELF.

Beauty

We zijn er nog niet, maar we werken elke dag aan een wereld waarin elk product is afgestemd op jouw individuele behoeften en voorkeuren.

STEL JE VOOR DAT JE JE AUTO IN ENKELE SECONDEN KUNT OPLADEN.

Adhesives Charging

Zo ver zijn we nog niet, maar we werken elke dag aan een wereld waarin het opladen van voertuigen sneller gaat dan tanken. Onze hoogtechnologische oplossingen helpen om betere en veiligere batterijen te bouwen.

STEL JE VOOR DAT VERSCHILLEN ONS DICHTER BIJ ELKAAR BRENGEN.

Basketball

We zijn er nog niet, maar we werken elke dag aan een wereld waarin we door ieders uniciteit samen meer kunnen bereiken.

STEL JE VOOR DAT ONDERWIJS LEIDT TOT GELIJKHEID.

Greenhouse

We zijn er nog niet, maar we werken elke dag aan een wereld waarin iedereen zijn potentieel kan benutten door onderwijs.

Ontdek ons nieuwe design op de Henkel Brand Hub

Ons nieuwe merkontwerp is ontworpen om te blijven. Het is dynamisch, kleurrijk en gemakkelijk te gebruiken. Het laat flexibiliteit toe zonder afbreuk te doen aan wat ons merk sterk en herkenbaar maakt: ons iconische logo, de Henkel-kleuren rood en wit, en een uniek en uiterst flexibel nieuw lettertype maken ons merk onmiddellijk herkenbaar.

De diversiteit van Henkel - haar activiteiten, haar producten en haar mensen - is altijd de sleutel geweest tot ons succes. Zo moet ons merk ook aanvoelen. Daarom openen wij een wereld van kleuren, introduceren wij een nieuwe generatie lettertypes en benutten wij de eindeloze mogelijkheden van digitale kunstwerken.